Sunday, January 30

sEgamaT daerah ku BanjIr.....:(

mase tahun 2006 bnjir d sgamat adlah bnjir yg terburuk dlm sejarah......
skang ni maybe sjarah tu berulang.....
ujan skang ni x brenti lgi....dan x de tanda2 nk brenti pon....
umah aku pon d masukin air...dlu taun 2006 umah aku pon msok air gak
tp ruang tamu x masok...
skang ni...smue tmpat da masok...bilik aku pon jd mangsa...
tension nk bersihkan rumah ni....
abg aku lak da terprangkap kat bandar sgamat...
skang ni da x de jln kluar kat sgamat tu....
ish3..berdoalah utk mereka2 ini...
to syazana dan razali sabor yer...
aku tau umah kowg snang bnjir...
dan aku doakan kuarga kowg baik2 saja keh!!!















gamba2 ni aku amek dr dak2 fb....
skitar segamat.....

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...