Tuesday, February 15

sikAp mnunJuk...............x bawak kmana pon...

da x tau nk tulis pe ntah......hahha
btw utk title ni aku tujukan pd seseorg..ni
bkan nk mgata pon just....ntahla mluat pon de.....
de la sorang ni memegang jawatan tinggi la...
keje apa itu rahsia...kang kata aku burokkan nama die plak kan...
boleh la dkatakan berada..lebih kaya la drpd aku...
hahhaa...
die ni ada sikap yg burok tau...suka mnunjuk n bleh dkatakan sombong..
bkan nyer aku dengki tp skap die x mnyenangkan...
ntah pa pe ntah...kitowg pon x termakan la ngan sikap die ni...
aku x tau la klu die ni lakukan tugas die hanya krana terpaksa sbb die mmgang jawatan tu...bkan nyer ikhlas dlm hati die..
klu aku jd die or anak die..aku akn btol2 rse bersyukor ngan kekayaan yg ALLAH bg....
de skali tu kwn aku tgur psal something la...tp cara die ckp cam smua die btol la...
apa pon aku nk ckp kat die usahlah ko nk mnunjuk ngan stiap kekayaan yg ko ade tu....wlaupon ko anggap harta ko tu mmg x abis utk 7 kturunan ko tp klu ALLAH nak tarik smue tu sklip mata je tau....



xoxo..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...