Sunday, March 13

hari ini...........

adui! mcm2 blaku arini....g ngan sanah mcd yg spatotnyer plan nk g ngan sabel n faizal skali pas tu aku ingat sabel cancel saat2 akhir so de la sket salah faham yg mgakibatkan fb huru hara sket....serius aku ingat sabel tukar plan...aku tak tau pon die da jnji ngan sanah nk kluar arini..
n then die gak x bgtau yg die da msg sanah....so aku ingat maybe sabel tuka plan nk pegi arini.....alih2 ble sanah da smpi umah aku sabel msg sanah yg kate x jadi......aku pon lgsong x hingat yg sabel da pesan kat fb.....
argh!!sngguh memeningkan......akhirnya bertekak la kat fb....shingga tercetusnya salah faham....dan akhirnya salah berbalik kat aku....
yelah aku tau aku salah........
yg aku kecik ati tu die kate aku ni susah nk mintak tolong......
yela aku tau...tp aku mmg btol2 terlupa.....aku x hingat lgsong..
hurm........aku pon mintak maap scara terbuka yg aku marah2 diowg....
lain kali klu nk kluar ajak sanah je k x yah ajak aku skali....aku ckap btol2 ni.........


i'm so sorry syabil.............sbb marah2 kau...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...