Monday, March 7

kenaL x beerti mengetahui segalanya..

org kata x knal maka x cinta......
kowg rse la releven lagi ke ayat nih.....
x knal maka x cinta????
ini hanya perumpamaan semata2 bagi aku perumpamaan ni x perlula kita percaya sgt...sbb depends pd owgnya la kan??
aku rse mlalui pgalamn aku sndiri......ia sgt mnyakitkan utk mgenali owg2 bru ni.....utk mgenali bkan nyer mudah apatah lagi nak mlahirkan rse sayang n cinta sbgai seorg kawan....
mcm aku skarang ni berusaha utk mngambil ati diowg utk lbih rapat ngan aku..but diowg still camtu..aku wat smuanya......walaupon mnolong dr segi kewangan aku pnah lakukan tgok btapa bendolnya aku saat tu...hanya kerana ingin diowg berkawan nagan aku seperti kawan2 diowg yg lain.....tp tu smua hanya impian je....diowg ttp mcmtu gak....aku x leh paksa hati diowg...
aku da putus asa utk nk knali diowg lagi....tgokla smakin aku nak knali diowng smakin sakit n perit hati aku nak tanggung.....
sejak bila aku putus asa???
sejak mereka kata "bila masa kita kawan??".......
mse tu aku terpaku seolah2 aku di gam mse tu...dan saat tulah aku nekad utk x nak lagi da rapat ngan diowg...hati aku saat tu hancor lebor..

tersangat la berbeza smasa di form 5...glak tawa sama2....aku sntiasa dklilingi kwn2 aku yg gila2...hahha....mmg best time tu...
n walaupon rkan skelas aku mngejek ngan nada bergurau aku langsong x simpan dalam hati........
tp d form6 kwn2 aku dah mncari hidop yg baru......dan aku msih di sni...
dulu dikelilingi kawan2 tp skang dklilingi usikan ejekan sindiran.....
yg shingga mati aku ingat......percayalah....shingga harini..aku sentiasa dsakiti oleh mereka ini....sakit yg ssah nak hilang dan sakit yg memeritkan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...