Friday, April 29

knape aku asik terlupe????

sindrom plupa ni slalu dikaitkan makan semut banyak........knape???adakah semut gigit sel2 otak kita smpi kite lupe....
ntah pa pe............
skang ni pnyakit plupa da makin serius kat aku.....smpi aku bleh lupe alamat umah sndiri...nsib baik la aku tau jalan balik klu x sesat!!
caye atau x no phone aku skang ni aku msih lgi terkial2 nak ingat....dulu x camni...pning2..
ble aku ltak barang aku kat mane2 pas 2 minit lupe....gila btol la...
de lg satu pristiwa yg mnakutkan gak la...aku nk msak...so aku pnaskanla minyak kat dapor so aku g la duduk kat ruang tamu....pas2 aku lupe...nasib baik la adik aku pegi dapor klu x hangus umah aku....
mmg da terbakar api smpi bumbung...hehehhe,,pe pon x leh...
so adakah situation ni parah...atau something wrong blaku dalam otak aku yg buatkan aku jd plupe...
tp apa yg something tu????hei ari ni prince william kawin....best la kate...cam cite farytale plak kan...
apa pon hope diowg bkekalan.....4 eva...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...