Thursday, April 28

minah kecoh!!!

aku amat2 la rindu kat laptop ni.....shingga x tdo mlam...hahaha...
ok to my beloved laptop.......jgn g jauh2 lagi yer..hahaha bodo amat....
mgenai title post ni aku mmg x puas ati ngan minah ni da lame da....sgt2 x puas ati....aku x tau la stiap perkataan yg kluar dr mulut die smuenye nak mnyakitkan ati owg.....mulut da la x geti nk dok diam pastu keje nak mgejek owg tanpa sedar yg die tu 10 kali lbih burok!!..ha kan da marah...
mse ltihan sukan pergh blagak cam diva...diva yg bla bla bla...diva becok!!
hahaha....suare die je yg aku dengar smpai nk bdarah tliga aku....ade die kate aku lari dapat no satu keblakang.....so aku just ckp ok fine mmg aku lmah bab blari so what!!!ade aku kesah ke beb....sblom ko nk ngata aku ko tgok diri ko tu dulu....patotka ko nk ngata aku...blwekkk!!!last ble die lari...tercicir kat blakang....hahaha...ops tergelak suda...
k la reader2 skalian jge2 la diri anda jgn biarkan diri anda mmpunyai sifat2 minah ni...amat2 la ksian sbb skang die da x de kwn yg sdia mmndengar suare nyaring die bak ning baizura.....hehehe...


xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...