Thursday, May 19

citer aku hari ni....

td exam sejarah...pergh pning siot nk jwb bhgian tamadun dunia...
tu la nk amek sejarah sgt....
huh!!(marah diri sendiri).
smasa nak tunggu waktu exam bermula...dak sej lain sbok bce saat2 akhir..
yg aku mndengo citer haris yg amat berpengetahuan ituww.....
seda x seda lgi stengah jam lagi punye la klam kabut selak buku...nk reverse blik pe yg da bce kat umah...
wa..last2 pe yg di target msok hanya seketul dua ketul je yg msok...wa.. T______T

arini mrupakan last day aku memegang laptop ksayangan aku...sok abg aku nk pinjam bwk g ganu...
wa....nak nanges lagi...
tp aku dpt notebook free..tp kecik je...tak mo...nnt susah nak bce tulisan yg sekecil kuman...
wa...seksanya...
aku nak nanges je la arini...
senin exam pp...ckgu fariz tolong la doakan sy lulus dgn cemerlang agar buku ckgu jd hak milik saya...
kakaka...

chayukkk!!!!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...