Saturday, May 7

kamu memandang aku??

tajuk ni mgisahkan citer nak blik skool td.....
btw arini de sminar BM....satu daerah...so smue skool yg de form6 dtg utk sminar tu...
agak mncabar gak...hehehe..da la kne skool ari sabtu..pastu duduk kat dlm makmal dgan aircon x berfungsi spenuhnya....adtoi...malang sungguh...so kami berkongsi bilik ngan dak sts....wa..ramah2 org nyer...tp time tu aku agak xde mood sgt so wat tak tau je....hehhe..balik aku tggu bas kat bus stop...
jd dtg la sekawan manusia ni(saje je gune sekawan...hehehe)duduk kat situ....x salah nak duduk..klu nak baring pon bleh x sape nak halang...tp prangai tu biar la elok sket..klu nak gila2 pon ada tempat nyer..jgnla kat dpan aku...sakit mata tau....so de sowg pompuan ni yg memandang aku mcm nak gado...hahaha..biadap sungguh pndangan die...aku wat x tau la..dlm ati aku...de aku kisah...hahaha...
teringat lak lawak jambu...mmg terbaik...
da la memekak...pas tu nk krg ajar plak....aaahhhhh suda la..
arini aku denga dr mulut mak aku sndiri mgenai seorg jiran aku yg da ganyut...tp gatal!!
pergh aku mmg pantang klu de owg jntan nk gatal2 ni...mmg nk kne terajang maut aku...
brani die nak mggatal kat sni....manusia2.....


:p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...