Sunday, May 1

rutin yg SlaLu......

rutin harian aku sgt2 mmbosankan argh!!
knape x de yg lain???mne tau kan suatu hari khidupan aku akan brubah cam kate...hahahaha...brangan x habih......sape la anak raja yg malang tu...hahaha...
btw rutin yg sgt mmbosankan ni ari2 aku wat.....cuba anda cadangkan satu xtvt yg best utk aku...
lalala~~~
mne tau bleh ubah rutin aku yg bosan tu......
tgok t da tak best skang aku da mngadap laptop 24 hours....hahaha buku skang lgsong x sntoh pdahal exam taun ni....nasib la ainna ...
haris minta bantuan aku utk mgubah sket blog die....alah aku nyer blog ni pon x tntu hala...camne aku nk btolkan blog owg....so aku just ubah apa yg aku tau je...
jd haris aku da siapkan klu x best bgtau r aku mne tau aku bleh ubah lagi ke....
actually aku blaja sndiri nak wat blog2 ni...so srba sikit je la tau...hehehe

SELAMAT HARI PEKERA....

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...