Tuesday, May 10

saya x SIhaT la...

arini cam rse x sihat...ia bermula smalam...slepas balik skool ngan mnaiki kaki...
   panas jgn ckp.....disbabkan suhu kat malaysia ni btambah maju maka johor terkene tempias...
argh....badan rse x sihat...mse jln kaki smalam terhoyong hayang cam owg mabuk laut..
    klu aku pengsan agak2 de owg nmpk x?? sok nak skool ke x nak??
but sanah mntak tolong printkan keje die...argh!!sgt dilema nk pilih antara kwn atau tahap ksihatan aku skang ni...so aku decide skool je la sok sbb luse nak exam mid year.....
mati la aku study cam ayam...agak2 muke aku ni dapat x 3 pointer...kuang3x
tinggal harapan kot...tp aku akan brusaha!!!yeah..
hahaha...............
td cuci mata tgok blog owg...wa sesgt best la diowg nyer blog......
dan skang ni aku dilanda prasaan cmburu....wah gitu!!


xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...