Thursday, June 9

mood arini.....

mood arini agak x baik coz de skit pgduhan yg blaku.....dan agak sukar utk diceritakan...
bla bla bla...boring nak mati...
2 minggu cuti ingat best tp pergh sgt bosank!!
bdan mula panas sbb minum air teh o...kakaka...buatan sndiri...mula2 buat manis...pergh bleh kne kncing manis........(pe yg aku mlalut ni)
pe nk tulis??
arini aku x leh tdo.....pe nk buat??online ka???study??
atau main games??
kakaka....idop bnyk pilihan...
btw haris sdah mnyahut cabaran aku utk membotakkan kpalanya...adtoi terbang duit 3 hinggit aku...
hahaha....aku lupa di lelaki...pntg dcabar..= =" (aku sdah mlampu batas2 kekalutan)
mnunggu games di download...
aku suke main game sims...
ingat nk bli cd nk install...cd dulu da ilang..laptop plak kne format blik...
abih r smue ilang....:(
pe aku tulis ni??
pikiq la smpi gila....



xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...