Sunday, August 28

2 jam di bandar...

assalamualaikum......
yeah esok kite raye.......meh kite panjatkan doa supaya dpt merasakan ramadhan sekali lagi...
hehhehe....
td pegi banda ngan mak aku....
ayyyaoi!!! sesak ngan keta...
x tau la org bli brg atau balik kampung......
sampaikan dlm bas pon kne diri......
ble dpt tmpat  duduk...aku duduk jelakan...
brg2 yg aku beli aku ltak kat bwh...tepi kaki aku...
so de makcik nak kluar la.....die terlanggar brg2 aku....
aku ingat die nak mintak maaf kat aku....tp dia marah
kate aku taruk brg mrata2...pergh....mau kne maki ke
nasib2.....nak je aku balas balik pe die ckp...
tp memandangkan die org tua aku wat dono je pon...
bleh x aku luahkan kat sni????
hehehhe

oi makcik x nampak ke sy duduk macmmne??nak sy taruk kat mane plak??atas kpala makcik..
lain kali nak jalan pakai mata bukan nyer lutut!!


hahahaha!!!!puas ati aku....




xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...