Thursday, August 4

satu bintang utk kamu!!

mse buke td sgt2 sedap....mee sup....nyummmm
hehehe......
kegirangan
HAPPY

yes!!malam ni x tdo la aku menelaah internet ni smpi ke sahur....
tp ptg td x smpat nak tdo r....
rugi2.....

aku x tau knape aku memilih tajok ni utk post aku kali ni...
x mnarik n bosan
aku nak citer psal sowg bdk yg slalu prasan suara sedap.....
hari2 aku kne denga pekikan nada suara die...
yg sdia merdu tu...
malang sungguh kan....x pe la aku bg satu bntang jer!!
ish3

nak tdo plak...tp homework x sentoh lg....
jam mnunjukkan 10 35 malam
mata da kuyu..mnandakan bantal da mula memnggil...
x pe la siapkan omwork yg sdia mnimbun bru la pergi beradu...
bju skola blom gosok....
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!



xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...