Friday, September 23

kejadian aneh???


ok! kite misteri2 sket...

pnah mgalami pgalaman yg misteri x???
ok aku pernah!

x pernah face to face n x teringin pon....
kjadian ni da lama so aku just sumbatkan dalam entry dgn prasaan
mngada2....
ini adalah fakta....bkan auta...
tpat jam pkol 1 tgah malam aku msok bilik dgn harapan dpt tdo lena
slepas bersekang mata tgok tv...citer cina..
btw aku sorang je tgok tv mse tu..yg lain tdo...
bpk aku plak overtime so x blik malam tu..
sudah baring ni..tetiba...
tv terbukak dgn sendirinyer....=='
so aku ingat abg aku la...bleh join skali..
ble aku kluar...x de owg...
so aku g bilik abg aku..tp dua2 tgah tdo...
muskil sape yg bkak tv..
n then dgn prasaan keliru aku tros tutup tv n msok tdo...
bla bla bla...
hahahaa....
sbenarnya bnyk lagi bnde aneh da jadi
sbb malas nak tulis entry ni pnjg2 aku bubye je la



xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...