Monday, September 5

what the meaning of "lalat cecah lantai"

to all followers...... 
apa itu lalat cecah lantai......what the hekk!
perumpamaan yg baru kah??!
senget habih nok!

lalat cecah lantai means org yg hanya duduk x smpai brape minit bangun smula....dan balik
kowg2 nih paham x??...aku lg x  paham....hahaha
ia akan berlaku apabila seseorg mnziarahi   someone what??? mase sakit ker mse hari raye 
ke....die dtg pastu duduk x smpi brape minit balik....muahahahaha aku binggung ngan ayat aku..
tapi bg aku bende tu kurg ajar.....yelah agak x blaja ke cara mnziarahi org...
abaikan ayat lintang pukang aku eh...

sronok dpt duit raye??.....bangga koz da besa pon dpt angpau ma...
mmuahh....cikilatoz..




xoxo    
   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...