Monday, January 30

aku gila games!

OK! mula2 nk tulis entry msti set font treboncet dulu...hehehe..suka kat mu boncet


de org ckp aku ni minah game...oh yak aku x suka pkataan minah 
kan elok n manis dpanggil gadis game...ohch x mnarik!
suke ati la korg nk paggil pe...
ble aku mnat game2 ni smue...oh sjak abg2 aku mmbawa pgaruh tu mnusuk ke jantung lappy aku...
naa....skng aku d mula kumpul CD game utk PC punye..mau2??
10 hingget 1...hahaha...
game bkan sbarang game...tp game yg bdk laki slalu main yorh....
Haha..dota?? LOL! slalu main...haa...tp ku x main angry bird
sbb??ntah la...cam bebdk je...hhaha..just joking2...jgn mrah pminat angry bird..

haish! cum satu gme yg aku x pas main....game fifa...PES...hakk ni mmg aku surender Haha..mmg bkan kmahiran aku utk main bendealah tu.....
ok pd smue yg gila2 game sila beri contoh game yg hrus dan wajib beli...orait!
mahu tdo....


syg my lol lol lol lol.....hahaha..dialog KANG GARY...stress~~~~!!!
sapa yg tgo RM taula mike.....


xoxo


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...