Wednesday, February 8

all about Running man! RM daebak!!

ok kali ni aku nk citer psal RM suda....
da tjuk pon all about RM kan....la konon!


hahaha...kat FB de page RM ni n aku slalu gak post gamba kat stu...
so apa salahnye klu kite share2 kat cni...ye tak?
pde mike2 yg fanatik kat RM pasti tau klaka abis program ni..
hahaha...mmg x kering gusi kott!
skang mmg aku x lpas pluang tgok stiap ep...skang ni bru ep 80..

wa..mmg terbaik wok! charlie angles!


meh le jengah link ni:
www.kshownow.net

pastu mike taip la kat kotak search tu runningman ep80!with eng sub
ok!


beberapa kping gamba RM!






MONDAY COUPLE!=KANG GARY ANG JI HYO! tp skang da x:(


 =si KWANG SOO...hahah muka yg kne buli slalu...
 =JI SUK JIN....muke yg out awal2 lagi...hahha..feel!touch!cross!..hahaha trendmark easybrother..

 =HAHA oppa! mmg...sgt kebudak budakan tp klaka...!hwaiting oppa!
 =KIM JONG KOOK atau lbih dknali commander kook,sparta kook, hahaha...x de sapa boleh terlepas dr cengkaman die....walaupon bdn sasa dan muscle...die suke buat karakter yg cute2..hahaha
 akhir skali! =YOO JAE SUK...mc terkenal korea...hhahahah suke tarian  die!
running man daebak!!!!


tp aku denga2 la yg RM nk dtg malaysia mse terdekat ni....
hope dtg la yer!klu korg tgok ep75..diowg de tunjuk gamba replika klcc..
replika je kot!! hahaha....tp bgga la kan sbb tertera nama malaysia kat rncgn tu...
ok sampai dsini sahaja...maaf klu entry kalini lebih gedikk nyer...
aku pon prasan sbenarnya....tulisan aku agak kearah mngada2
hahha...maaf! 
bye2 slamat mnonton ye kawan!










xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...