Saturday, February 11

perlukan bantuan!

aku ingat nak modify blog ni....
lbih simple...yg x sarat ngan widget...
ok aku tau dulu aku ade wat entry yg aku mmg gile widget....
hahaha....maybe aku biol sondol mse tu...<bhse aku>
tp ble lame2 aku rse cam rimas plak....kan3??
seperti yg mike tau awok bru lagi dlm blog nih!
so pmblajaran bru stengah jgung...hahha klu ikot standard skola maybe bru drjah 1
hahaha....tgok btapa kerdil nye...:P
buat mase ni aku jelajah n gali2 blog org lain.....just tgok blog diowg ghupe apa kan?
bole la aku timba pgalaman kott!
kerja copypaste karya org bukan aku....
hahaha....serius beb...

so skang ni sesapa yg sudi mmbantu silalah 
hulurkan tgn ringankan bebanan aku...
:)

Drama:coffee house(2010)

 ok! mak cik tau drama ni da lame...hahaha..
aku mmg ktinggalan sket..sbb dulu aku lbih tertarik pd movie shj..
klu drama2 ni kureng kiah!
citer ni aku tgok sbb ade hero pebret aku...hehehe...KANG JI HWAN

ouch! encem++ bygkan klu aku dsebelahnya...hahha mimpi je la ko kiah!
JI HWAN gak de mmbintangi eceh eceh sebuah drama LIE TO ME
oh sgt2 best..hahaha....itu aku tgok taun lpas kat tB....
LIE TO ME!



ok!kite da lari dr tajuk....
hahha.....
kpala saket sbb terhatuk kat buju meja nih...
gara2 mncari sesuatu....




xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...