Friday, February 17

sehari berkampung di hospital....


harini sangat memenatkan .....
bru balik dr hospital sbb jage atok aku yg saket....
so sbb tu title entry ni cam ginih..haha
 "sehari berkampung di hospital"


mcm2 karenah aku jumpe..
haha
baik dr pesakit hingga la pekerja hospital tu sndiri....
pnat bukan kepalang..yelah satu hari x tdor....
cmne nak tdo klu de yg terjerit2...misi!misi!..de plak org pggil misi lagi haish!
klu nurse tu lmbat sikit mule la die gegar smue bnde...
yelakan org tgah sakit...kan?


de pekerja hosptal tu...aku tak tau la
mungkin mmg die suke kerja kat situ....
prangai..tendang2 ye lain..ktawa sndiri ye lain..
lntak la asalkan x kacau org lain..haha
tapi mnyampah plak tgok die..


mse doktor nak check psakit...smua pnunggu malam sila kluar
haha...so aku jalan2 mlayan prasaan kat luar...
duduk la kat luar...tetiba  aku denga "ala2 comelnye die"
aku malas nak toleh maybe org tgah ckp kat ank die ke
almaklum aku duk berseblahan ngan wad bsalin...
ble  aku denga bait2 manje nyer tu..aku plik lagi geli...
mne de org ckp kat ank die cmtu...so ble aku toleh
huh!spasang kaum berlainan jenis....oh tdak!


haha...smpai sni je kott!
nak tulis lagi da lenguh tgan...
so happy2 slalu dan jagalah kesihatan anda.....
awok po tgah selesema nih!
oh ya doakan atok awok sihat2 blaka...
amin...










xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...