Monday, April 9

malas !

assalamualaikum,


ok! title entry "malas !"..dtujukan khasspesial
utk aku...






                                    sumber:google


oh! malas..merupkan masalah terbesar yg susah bebnor na ilang
any idea nak ilang kan rse malas...??
mncri jawapan d google smbil mnongkat dagu...
mgharapkan sesuatu yg ajaib bakal blaku...
akhirnya hampeh...
tetiba gatal tgn nak mnaip carian di youtube...
ye..dato fadzilah cometome kamsah mgkin boleh mnolong
alih2 teringatkan klipvdeo bigbang yg dkenenkan oleh rkan2
blom dlihat...maka carian Dato fadzilah kamsah bertukar
.......carian bigbang bad boy live............


kegilaan aku skang BIG BANG!....ok lari tjok..


iye keajaiban yg turun...teros mnrusi handset nokia 
tuutt...tutt...tutt....
1 msagge received....
ok! muke toye2 bkak mssage...
shina 2 <nme dlm phonebook>:esok dtg interview ngan
                                            bos kol 10.30
ok dlm hati...what?what?
aku balas:ok2..sdia bkhidmat!


naa.....aku akan pegi interview sok...
wlaupon p sorg2 tp berbekalkn skeping smangat
aku akan gagahi jua....


slama 3 blan mnganggur drumah 
dan mnadah tlinga dgn bebelan mak
akhirnya dpt jua...


hehehehe......


moralvalue:jgn malas mmbuat satu pkara...
                nnt kite akan ktinggalan...
ade kne mngene x??


















xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...