Sunday, October 28

mana kAu mgHilang ???

assalaMualaikum.....

amek barakah....so jawab salam yerk klu x aku 'babap' kang

ok entry kali pasal hand + phone=telefon bimbit :)

aku tak tau la de saka ke hape 

da 4 blan ni 2 phone aku ilang.....

due2 ilang tanpa dkesan....
nak kate jatuh x dengo plak....

nak kate org selok beg aku pki beg kt tepi...
xkan x rse org selok...

haishh mmg padah

da kne bli bru....kopak gaji mak!

ntah2 mrajok kot sbb aku kte nak bli baru...
2 yg dengki tuh....almaklum...kecanggihan teknologi
skang memakse aku utk bli...

btw bli ngan hsil titik peluh sndiri kot...

GALAXY NOTE 2.....

idaman ku.....



agak2 tercabar x iman???
moh le tgok video d bawah utk pnjelasan yg lebih mantop!







okbabai.....



xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...