Thursday, October 18

seLamat kemBali...

helloo...assalammualaikum....:) senyum....

da lame x update blog...hanya kerana kekangan mase...

hehehe.....btw aku da bekerja so...mase mghadap lap sgt2 trhad...

rindu tak kat tittew....hahaha..ok annoying giler....

bnyk sgt citer nak tulis...psal pgalaman bekerja first time dulu
psal kwn2 skliling....
psal duit gaji....ok trlalu open ker???

maka skang wak2 rehat berbaki baki je lagi.....

mmg x smpat nak tulis pape.....

oh ya...

TAAAADDDDAAAAA!!!!!

hahaha...kome2 jgn gelak lelbih plak ea

ni dunia kerja aku skang...ok abaikan apron tuh...

apron tu mmg antra syarat2 wajib smasa bkerja...
mmg slalu kne perli ngan coustmer2....
de yg kate comel de yg kate jual air ker.....amboi bkan main sedap je eak!

btw aku kerja kat gift shop so kire "girly2" sket la kan

n 'tauke soh' aku plak mmg suke style japaness ni la sgt!...maka ni la hasilnya
hahaha...

ok sampai cni entry aku kali ni...

aku cume nak bgtau yg aku dah kembali aktif!
korg kesah ke???






xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...