Sunday, August 21

kisah KAmi


ini kami....cibamcibam

baju biru.......zali yg karut lagi kuat menggosip-gosip kan owg...
saya adalah partner nyer...WHAT??!!
partner gossip keh!!...dulik pe??
hahaha
pe yg penting?!!KERJASAMA....(wonderpets girl)


bdk pompuan yg sdg duduk sparuh bersile tu sanah...
hahaha...rock sanah!!! rock kapak beb!!
sanah is my bestie...keh jgn kwn ngan die
sbb sy mmg jelez...tamak!!
so so what??? (pink)

sbelahnyer adlah haris....
yg suke bertouching..aku slalu sakat die!!yeahh
haris suke touching...and touching..hahaha
rock haris!!
mari kite slesaikan salah faham ni...meh kite bermuafakat
x baik gado lame2...

yg amek gamba ni zana...rakan sebelahku dlm klas..
x tau nak tulis pe psal die...
sbb??
lu pikirla sndiri...


yg wat peace kat blakang tu aku..
hahaha...mgada2..
sabil kate aku hantu....sabil yg suke sakat aku...
meh kita cheese same2...
klik klik klik


selesai suda...


xoxo



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...