Wednesday, April 13

kesian~~~~~~~~~~~~

wahai....reader2 thanks a lot sbb slalu ringan mata utk mlihat blog aku..........
mgenai title post ni.....aku tujukan utk classmate aku yg pernah sakitkan ati aku....org kata barang yang lepas jangan dikenang..tol x???..so aku wat dono jela ble btegur ngan die....
kesian sbb ramai da x suka ngan dia.....ish3x....sian..sian.....
ramai bdk klas aku x suka ngan dia..ntah la mgkin bdk ni pna buat salah or skitkan ati org lain cam die wat kat aku kot....
mula2 aku pikir ini a balasan nyer klu slalu sgt skitkan ati org....tp ble lame2 ksian aku tgok......da cam mnjadi bahan lawak org da...
td die gado ngan sorg clasmate aku...pastu die mgamuk....wah..best2 tgok...hahahaha....
tp jauh sudut ati aku tgok dia ksian sgt....maybe sbb aku pnah brada dlam situasi die dulu....jd aku rase pe yg die rase...


arini ckgu memuji aku.....yey!!akhirnya....hahhahaha....
ok nk bla ni...arini plak panas yg mnggila...so bjln kaki dgn hati yg tabah gak la td....hehehe...


xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...