Monday, April 11

terima seadanya......

arini aku telah mndapat tau yg seorng kawan aku fall in love with someone....lalalalala~~~~~(agak2 terkezut x razali)hahaha....
lumrah kan idop manusia ni...snang jatuh cinta....
tengah2 mnaip post ni abg aku tgah tgk tv...rcgan 60 saat...
best gak tgok....tetiba aku terpikir yang stiap saat sgt2 la pnting(x de kne mgena ngan title post ni)hahaha...
aku dpt tau yg haris nk brenti skool n nk resign.....
pe la haris ni...kekadang kite akn stress ngan bende2 ni....
mmg la tggjwb ko lebih besar n akan mnambah2 stres ko yg sdia ada tp bkan ko ke yg nk sgt jwatan tu jd aku ingat ko da siap sedia dr segi mental n fizikal ko.......
stpm nk dkat aris so pndai la ko control stress ko....
sian haris salim.....
sntiasa doakan ko baik2 saje n smoga ko dpt tangani stress ko yg mnggunung tu....
td bersihkan wat amal sket...bersihkan stesen anggur.....pnat n kotor gak la...tp smue ok2 je....
yg x puas ati ni....ha ni nk cite...
ade la sesetengah diowg ni x tolong hanya jadi pak pacak je....
sakit nye tulang blakang aku tgok diowg ni...pastu ble ckgu nk bg merit punyela beria2 nk.....ello anda x tau malu...
cikgu haslina de ckp klu pndai tp x de etika mmg x leh berjaya..ha tu diak...kakakakaka.......renung2kan dan slamat beramal!!!!



xoxo....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...