Monday, February 27

menghitung hari......

hari ni kita bukan nak mnyanyi lagu KD...
aku nak berkongsi debaran ni....dup dup dup!


dbaran mnunggu result 
muahahaha...x suspen lgsung...
wuaaaa...aku rse mse amek pekse x la sedebar ni...
ingat lagi mse amek result spm...
mau x kejung bdn...sjuk seram smacam...
haha...haish terigat plak kisah silam...


naa..korg doakan la kejayaan hamba di hari pnentuan masa depan hamba ya...
hahahaha...tetiba...


OH YA...HAPPY BEZDAY TO YOU ADEK.....
hahaha....smalam hari jadi die.....demi nak smbot hari jadi die
aku redah hujan p bli kek....gagahkan kaki ni...ha tgok akak mithali
lalala~~~~hahaha...
 td pgi bank nak bayar bil...aku tggu lame...so smpai turn aku
ok..en. kat kaunter tu siap2 molek bgi balance duit n klip2 bil tu tanda aku da byr
so...die check in kat komputer...btw mungkin nak transfer kot yg bahawasanya
aku da byr...pastu en.kaunter dok diam...aku pon diam gak...dlm hati aku pasal la en.kaunter ni
aku nak cpat ni...hahha...last2 dlm 3 minit aku mnangguk kat stu...
en.kaunter pon ckp...sorry dik line de masalah...adik bleh duduk dulu jap..
so aku ckp ok...
hangin x hangin la kan...da lme aku tggu...x kan line x betul2 lagi
so...dlm aku dok diam tu..aku pikir mungkin diwog pkai broadband 42 hinggit tu..
hahahahaha... xpasal2..
x lme psatu org tu pggil...
en.kaunter tanya =nak tggu lame dik?...sbb line de masalah lagi...
so aku jwb dgn sopan=lame lagi ke?
en.kaunter=x tau la lme ke tak...
aku=erm...x pelah sy byr esok2 la...lgipon sy de hal ni...
en.kaunter=ok...


aku dgn bengang nyer mlangkah pergi mninggalkan en.kaunter
dlam hati aku=lain kali tukar wifi...nak jimat latuh...
hahaha..mlalut dlm hati...




ok smpai sni coretan aku...
doakan aku dpt result yg flying colour okeh!






xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...