Friday, March 9

Memohon dengan debaran....

haloha....
da lama tak mnjenguk blog aku yg satu nih....
busy kott!
hahaha....tp pd hakikatnya akula manusia yg sdg bersenang lenang
skrg ni...

btw result stpm da kluar 2 hari lpas...
alhamdulillah....wlaupon krg berpuas hati
tp aku gagahkan diri utk mnerima qada' dan qadar Allah...
aku redha dgn kputusan tu....
krn aku yakin....hasil yg dberi-NYA setimpal dgn apa yg kite usahakan...
oleh sebab usaha aku ala2 ayam so hasilnye pon ala2 ayam jgak...
namun aku btol2 bersyukur...sekurg2nya aku dpt apply U....
kali ni  aku nak berdoa bnyk2 smoga Allah lancarkan permohonan 2
amin.....
kamu semua doakan la jgak ye....bkan pada aku je tp rakan2 seprjuangan aku
yg lainjgak...ok
 UKM mnjadi pilihan...harap2 termakbul doa aku
amin....






xoxo

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...