Friday, March 9

Cinta baRU

walawei....cinta baru??
hahaha.....
td pegi jejalan ngan bestie =shina...
agak lmah dan longlai setiap lgkah aku....mau tak mau
aku ikotkan je kwn aku yg sowg ni....
kbetulan aku tgah sakit perot...yg kejap2...
haha..yela kjap sakit pastu reda sket...and then dtg balik...
dlm hati redha jela...tp klu nak ikotkan hati jahat aku
mau je aku jerit x nak pegi...
hahaha...sorry dear

smalam mrewang umah jiran yg de knduri kawin
pergh tersipu2 la jgak kne sindir free2 je..
oleh sbb aku hanya terperap kat umah...xnk kluar
hahaha...dlm hati aku..wtpe nak kluar klu xde yg pnting...
ye x??

beralih pd title....
hahah mnunggu masa yg lame ke???
cinta baru aku skang adlah novel!
hahhaa...dlu mase form 1 novel mnjadi kegilaan aku
naik form 4 aku break... x tau knape 
pastu naik form 6 atas aku tgok kwn aku sbok ngan novel
yg pnjam lain...yg beli lain..yg mnceritakan balik nye lain
hahaha geli hati aku tgok..
mse tu hati aku x terbukak lgsung...utk novel
ntah knape plak saket novel ni terpalit kat mak aku
n then aku nak try bce lakan
ingat nak sila2 je...last2 ha amek kau
aku da jatuh cinta balik
hahaha...aku terbace satu novel ni
pengarangnye=MAYA RASYIDAH
title bukunye= BUAT YANG TERSAYANG

aku nk ckp novel ni tip top
mmg best jln citernye
pergh! aku bg 8 per spuloh
ha....smpai  aku cemburu ngan watak heroin tu..
hahaha apalah

smpai aku prasan kan....
watak hero die mesti pngarang gambarkan yg tubuh sasa
hensome kacak...romantik dan swaktu dganyer
hahaha...pelik2..mcm tak de satu cacat cela
watak hero diowg...
opkos la kan ble bace novel otak da wat tayangan unggul
hahaha....mula la gambarkan oh mcm ni..oh..mcm tu...
da naik geli plak aku...hahaha

psstt...korg prasan x ayat aku berbunga2 ala2 gramatis...
hahaha...inila pngaruh novel....
ayat2 yg bombastik...yg buat aku tertarik  utk baca lagi dn lagi


sekian utk malam ni...
mmpi indah ye kawan...




 xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...