Sunday, November 4

mimPi seMalam.....

assalamualaikum.......

tgok title entry mcm nak citer psal cinte2 bagai....

padahal mmg nak citer mimpi malam tadi...

hahha...bgun je tros mngucap...n then tersnyum sndiri...hehehe


                   
                                     sumber:google!

mimpi ape agak2 klu da tgok gamba kat atas nih...hahaha ketawe dlm hati jer

aku mimpi yg aku da ade anak.....eceh2 bkan main gembire lagi

mse dlm mimpi 2.....hahaha...pic yg ptama tu..de iras2 sket 

trpikir la gak...aku kawin ngan org putih ker...haha

btw...merasa lak gak cmne jd ibu...susukan die...ternganga sket!

tdokan die...main2 ngan die...

aku rse jarang la de org mimpi cam gitu....

omg3!! aku nak nangis...hahaha...rindunye kat ank mimpi aku tu..

serius mmg rindu sgt...sob sob T T

camner aku tersedar dr mimpi tu ???

nak kate klaka boleh la gak...

mse nak isi borg anak aku tu...aku tulis name die...

sayang tol aku x ingat aku bubuh name pe...

ble time binti 2...

"aku ckp eh sape bapak die??"

tetibe teros bangon! hahaha...XD ok! mmg kalaka


n then pg td aku ckp la ngan bdk2 ni...

diowg kate ntah2 x lame lagi kot...

da diowg kate...
"ko jgn aina..jgn main gile...ntah sape plak bpk die"

choi!! x syg mulot btol...aku masih waras kot ...

btw mmg aku rindu ngan ank mimpi aku....


senyum .__________.







xoxo


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...