Monday, November 5

terperangkap dlam lif

assalamualaikum.....

harini....ehem!ehem! mood hppy2....hehhe

income da mlebih2 da ni...hahaha...gaji bru dpt td...

well....bnyk bnde nak dslesaikan....smpi poning ni ha....

entry kali ni...psal lif!!

td aku n member ceh! pegi memungah btol x ejaan nih == ' barang

angkat la dr car park smpi la ke kdai......

so kali trakhir angkat brg tuh...kitowg ingat nak main2 sket...

kitowg plan nak tkan tgkat lain lpas kitowg kluar...

blom tkan lagi tetiba lif tros kebwh n then teros brhenti ...

aku ngan member aku da same2 pndag...due2 da cuak...

aku tros...tkan lonceng kcemasan...3 kali beb!

haha...tetibe.........ttiinngg!!

lif terbukak...

rupe2nyer de indon yg slalu kcu member aku tu...tkan btg lif lame2

kat luar....ya Allah ....kering drah aku td...

da kne mrah ngan guard...lain kli jgn main2...

cam s**l...tol bdk nih....

kan!


the end.....de bdk cri2 tgok 
















xoxo


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...